Wednesday, November 26, 2008

hurmmmm...

arini xde cter sgt..dari pg lyn mber aku yg panas ngn majikan nye(majikan die,majikan aku gak) hurm.....pastu update data lg,lepon owg KKM,Selayang..dpt call dari HKKB n Selayang..dgr lagu smbl bace blog owg..hurmm...tghari g byr bil Celcom pastu ptg dpt laksa paling best kat s.alam.pastu ber e-buddy ngn ina ngn atuk..pastu dgr blk bebelan mber yg xpuas ati kat majikan die..dengar jer la kan..owg ngn ati panas mmg akn trus mbebel...xpe2 :)


lg 4 ari i ll become 25 yrs old..suku berabad dh..huhuu..nisa dh lepas,ina pun br jer lpas..hey,rase xcaye taun depan 26..huhuuu..cepatkn mase berlalu skrg..sgt2 terasa..semlm sembang ngn wak robi..mase skrg mmg cpt ilang..kejap jer...ni bulan 11 pastu pejam celik pejam celik dah bulan 8 taun depan..dh pose lik kan..cptnye...hehari yg dlalui pun singkat jer rase..kejap jer dh ptg(tang ni sronok laa)pastu dh tdo, bgn jd esoknye....skrg ngah konvo kat UiTM..sonok tgk bunge2 yg dijual.smp kat tepi2 jln lua U dowg jual.se nk berenti n bli jer..tp t rase xbest lak sbb lom grade dh li bunge utk diri sdri...ckp psl grde ni..emm..memintak laa ujung taun depan abis..amin2.cm dh lembik kaki ni tekan padel minyak nk g klas..huhuu..paling xsyok sbb xlarat tahan ngntuk kat klas.aku mmg fail la kalu dok dlm klas.lebih2 lg dh ptg nk ke mlm..asip nk terlelap.sbb tu gak aku kurang nk g kursus2 yg mbosankn.kalu aku as a jwtnkuase aku leh accept sbb kene wat keje taim kursus,so xla ngntuk sgt dok jer kat krusi.hey ape nk jadi kan.dah nk suku abad,tp perangai x ubah.


aku sgt kagum tgk owg yg len tahan ngntuk mase dgr talk..mmg sgt2 kagum.camne dowg leh tahan haa?aku tgk dowg same jer mkn mkanan yg aku mkn sblm dgr talk,tp xngntuk gak.contohnye mase aku induksi & bTN..huhuu..tu ler kursus paling azab wat aku..sungguh aku xsuke kursus2 camtu.dh laa kene dok smp 2 mgg.mmg azab.yg heran nye dak2 laki leh plak tahan ngntuk ehhh..segan i...~auuuu.....~tp seb baik la ade mber yg same type ngn aku.aku sgt2 bersyukur sbb enna pun sekonkol ngn aku..dlm dewan yg penuh -+ 80 owg tu..kire kami ber2 laa yg paling kronik tahap ngntuknye..hehee..igt g taim tu..aku n enna lain grup..taim grup aku kene jd MC tu satu ari nye program,leh dowg letak aku kene jaga slide sbb xde owg yg sanggup.aku pu xsanggup tp halim as a chip kami pakse aku gak dgn alasan die akan cover aku.pastu mase slot tu berjln, die n fadzli (mase tu lum berkenan lg :) ) dok depan aku, kire meja paling depan sbb nk make sure aku xterlelap mase jg slide...tp, aku ttp aku..dsbb kan slot xmenarik n xde ape2 yg menarik pun utk aku berthn mate..maka, ade gak slide terlaju n terslow.agk kelam kabut gak laa.hehee...aku mmg fail laa..sib baik x obvious sgt sbb halim n fadzli cover.dowg ber2 tu stady jer xngtuk pun.hehheee..klaka2.taim bTN pun same...asip terlelap xspecially mase kuliah subuh..bukan terlelap tp dh kategori tdo dhh...haha...tu ler perangai buruk aku yg xdpt nk di hipokrit kan.sungguh aku xreti..kalu de sesape yg leh ajar aku camne nk hipokrit tang ni..hurmmm kasi ler ajar ehh.aku mmg ngah carik..tq2..

tercter pasal induksi ni..teringat nk saun dak alim------> "oiit dak alim, ko nk kawen bln MAC ni ehh..xmo kasitau aku pun..seb baik atuk kasitau..ko mmg xsetia kwn kan..dh la dah tau sape bf aku...ptt ler msg aku ahad aritu..cm nk sembang tp cam x...emmm..t kau!!"<----------

2 comments: