Wednesday, December 31, 2008

keje 2009 telah bermula

alhamdulillah..arini 1.1.09.bertambah tahun means bertambah la umor.huhuu..26 la tahun ni..xpe2.tahun ni bos wat reshuffer besa-besaran.sape yg tak stuju gak ngn task yg dowg dpt taun ni kene byk besabar laa sbb mmg xleh nk wat pe.keputusan dh menemui noktah..tahun ni aku kene wat waran.jg waran 4 the whole state ngn 90 buah aktiviti..byk bukan??....hurmm..mmg byk..dh smgg aku blaja dr shah, tp masih blur2 lg.bos lak ngn gaye xsaba nye telah meminitkn sume waran2 di ats nama aku..cisss...keje aku yg lum settle thn 2008 tk lak die suh the resposible person abis kan?!...adilkn bos begitu...!!tahniah la bos...lantak ko laa sbb any quiries u r responsible on it =)..aiman x kisah..aiman yg menurut perintah jer.keje tahun ni sgt2 mencabar.di tambah plk ngn study yg dh msk sem7..taun ni igt nk carry 5 paper trus..insyallah kalu "diijin" kan. semlm dh jumpe coordinator..die advise aku amik 4 jer,aku ckp aku target n of this years aku grade sbb i nk ehem2 thn ini (insyallah gak)...wah..sonok plak kak cik tu dgr berita dr haku..hihiii....bgs2!
skrg ngah pening nk susun jadual utk klas.aku de 4 paper lg yg jth pd hari yg same..huhuu..Pn, camno sye nk wat ni...tlg la sye Pn..really need ur help...tlg ler ubah klas TAX g ari jumaat..majority dh stuju...cume sorg jer g,agak kurang skit.xkenal sape, tp cm xleh nk consider jer..huhuu..allo kawan..tlg la aku kali ni..buat kak midah n anis, thanks so much cos understand my situation..cayang korang.
mlm td old flame call lg..hey, aku dh mls dh nk sembang ngn die.ade agak sakit ati laa sbb care die ckp cm die sorg jer de pengganti..aku maleh nk declare psl cintahati aku tu..aku just dgr jer ape die ckp pasal NIA die.last2 mlm td tye gak psl cinta aku..haha....br turn aku tibe utk bersuare...tp aku sembang skit jer laa...xmo ckp byk..yg penting aku ckp ngn die..wed present aku ialah sebuah aircond onward.kalu x,bocor rahsia aktiviti mlm..hahaaa.."awk, kite ade same2 pgg rahsia, tp awk dh terbocor rahsia sye yg satu tu, yg xbrape nk rahsie sgt laa..hihiii".lantak awk laa..jnj sye n ehem2 bahagia..awk pun same laa....kite same2 pernah ade rase yg same, tp keadaan n waktu merubah segalanya.satu ari t awk pasti blk ke asal awk..percaya laaaa

No comments: