Thursday, December 11, 2008

mimpi

lame x update blog nie...arini ari jumaat..mlm td mimpi itam laa..xbrape best...ni dah kategori mimpi paling pahit dlm idop..huhuu..Ya Allah,mintak dijauhkan laa mimpi tu..effect die,bangun la aku seawal 5 pg. nk nangis jugak..dada ni rase sebak sgt.semoga ianya hanya satu mimpi permainan tdo....takooottttnye!
tp, smp la ni xleh lupe mimpi tu....pg ni sume wat xkene...masuk opis lewat, pastu order mkn xdpt(sbb mber xbw hpon) pastu tuang air panas tumpah abis secawan..huhuuu......biler dh jd camni..makne nye aku kene dok diam2 jer kat dpn pc ni..better jgn sembang or ape sgt ngn persekitaran..bukan pe,aku tau sgt dh diri ni.kalu camni permulaan..kalu xdok diam, alamat pertengahan n penghujung ari..mmg kabut lah..
xde mood laa..xtau nk tulis camne.nk ckp ngn sape..kalu la aku leh nangis, kan best!
pg ni minum milo+nescafe jer utk alas perut.lapa mmg lapa tp xselera...bia laa..skrg kene kurangkn mkn skit..berat bdn dh naik..dlu average 38-40kilo..la ni dh cecah 46kilos,huhuuu..asal tetiba leh naik ni..hilang laa title aku "aji yg tulang".. : (

No comments: